Ми дбаємо про те, щоб кожне Ваше звернення до нашого магазину було зручним і результативним. Тому пропонуємо тільки перевірену продукцію від надійних та відомих виробників. Усі питання, пов’язані з поверненням чи гарантійним обслуговуванням товарів, здійснюються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
УМОВИ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ 
1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на запчастини (загальні умови):
- неправильно підібрані за каталогом;
- пошкоджені внаслідок неправильної установки;
- встановлені з порушенням технології виконання ремонтних робіт;
- пошкоджені внаслідок ДТП;
- с механічними пошкодженнями;
- модифіковані під час встановлення;
- встановлені самостійно;
- які вийшли з ладу через природний знос;
- за відсутності одного з документів, передбачених у пункті 2;
- витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини тощо);
- деталі електричної групи (автолампи, реле, датчики, запобіжники, котушки, свічки запалювання тощо)
2. Для розгляду рекламації замовник зобов'язаний:
2.1. Протягом 14 днів після демонтажу запчастини з автомобіля доставити її до офісу Інтернет-магазину автозапчастин FixZone;
2.2 Надати наступний пакет документів:
- заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом-виробником) з печаткою виконавця;
- копія наряд-замовлення СТО на встановлення та зняття запчастини із записом про гарантійні зобов'язання, в якому є повна інформація про СТО (назва, адреса, телефон), автомобіль (марка, модель, рік випуску, об'єм двигуна, № кузова, пробіг автомобіля) перелік виконаних робіт та встановлених запчастин;
- акт рекламації, заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (обов'язкова дата заповнення та печатка виконавця);
- копії документів СТО, що підтверджують дозвіл на надання послуг з ремонту автомобіля (копію свідоцтва про реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності);
- для деталей електрогрупи: висновок СТО щодо справності електросистеми авто та результати комп'ютерної діагностики з кодом помилки (фото/скан-копія показників);
- правильно заповнений акт рекламації від клієнта
Без надання документів від СТО установка запчастини дорівнює самостійній.
3. Зобов'язання Інтернет-магазину автозапчастин FixZone щодо розгляду рекламації:
- з боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів (згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» стаття 8, п. 6), та за фактом отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) ) сповіщається покупець;
- якщо при експертизі не підтверджено брак/дефект чи фальсифікацію деталі, товар повертається покупцю;
- якщо при експертизі підтверджено брак/дефект або фальсифікацію деталі, покупцю або повертаються гроші за
- товар, або проводиться заміна цього товару на такий самий/аналогічний товар (за бажанням клієнта).
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
1. Товар можна повернути в тому випадку, якщо він не використовувався і збережений його товарний вигляд, а саме: оригінальна упаковка, споживчі властивості, комплектація, наклейки, а також необхідно наявність касового або товарного чека.
2. Повернення нових запасних частин можливе лише в тому випадку, якщо вони не встановлювалися на автомобіль і перебувають у повній справності.
3. Порядок повернення товару:
- Погодити повернення товару з менеджером відділу повернень інтернет-магазину. Товар, надісланий без попереднього узгодження, буде повернутий клієнту без попередження.
- Розгляд повернення здійснюється протягом 14 календарних днів із моменту отримання товару на склад.
- У разі повернення товару належної якості, Покупець зобов'язаний передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя.
- Покупець зобов'язаний надати документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
- У разі повернення товару Продавець не здійснює виїзду до Покупця.

4. Явними причинами для відмови у поверненні є:
- закінчення 14 денного терміну від дня покупки;
- пошкоджена чи брудна упаковка;
- сліди встановлення чи механічні пошкодження на товарі;
- некомплектні деталі (продаються ТІЛЬКИ у кількості 2/4/8 штук);
- деталі електроустаткування зі слідами установки (наприклад, лямбда-зонди, свічки, лампи, електробензонасоси, комутатори, реле тощо);
- деталі без товарного маркування продавця (етикетка, штрих-код та інше маркування);
- запчастини без стікерів постачальника;
- запчастини привезені під клієнта з іншої країни.
5. При відмові повернення товар відправляється з наступним замовленням клієнта, окремою відправкою товар відмовлений повернення не відправляється (виняток для роздрібного покупця). У разі об'єднання позицій замовлення з різними термінами доставки в одну посилку, терміни повернення таких позицій можуть бути зменшені.